Top znamke po Top cenah.
Kot eden največjih kupcev proizvodnih viškov v Evropi lahko za kratek čas ponudimo izdelke priznanih blagovnih znamk po izredno nizkih cenah.
3x zakaj
Zakaj nizka cena?
Ker odkupujemo velike količine viškov proizvodnje oz. trgovin iz celotne Evrope, ne le Slovenije, lahko kot ljudem prijazna trgovina ponujamo nizke cene.
Zakaj omejen čas?
Akcije so časovno omejene, ker se s skladiščenjem izdelkov povečujejo naši stroški. Le-ti zmanjšujejo profitabilnost končne prodaje oz. nam onemogočajo, da bi vam jih lahko prodali po tako zelo nizkih cenah, kot so na naši spletni trgovini. Zaradi manjšega skladišča želimo izdelke čim prej prodati in vam ponuditi nove super akcije. Veliko skladišče žal ni rešitev, saj se bo zaloga ponovno nabirala. S tem bo čas izdelkom potekel, kar pa pomeni, da bomo sami ustvarjali viške izdelkov.
Zakaj omejena zaloga?
Zaloge in izdelki se stalno spreminjajo, ker so vezani na količino presežne ponudbe na trgu. Natančne ponudbe presežnih izdelkov ni moč predvideti, kar vodi v spremenljivo ponudbo v naši trgovini. Naš cilj je prodati vsak kos/izdelek, brez da bi šel kateri izmed njih na uničenje.
NAŠE PREDNOSTI
Kupci ste bistvo.
Kljub temu, da so naše stranke večinoma veleprodajna podjetja, smo se artikle odločili ponuditi neposredno vam. Zakaj? Ker vam zaupamo. Verjamemo, da bodo naši izdelki pri vas resnično porabljeni/uporabljeni in ne bodo končali na uničenju.
Zabavna spletna stran
Vse artikle lahko naročite preko spletne trgovine, kjer boste vedno našli nove akcije in produkte. Naše zaloge in cene se stalno spreminjajo, saj so odvisne od presežkov, ki jih ustvarja trg.
Mita misija
Brez posrednikov, visokih cen, zavajanj.
Samo originali in užitek na "replay".
Kako deluje Mita trgovina?
Naša – Mita misija je potovanje po Evropi, iskanje viškov vrhunskih blagovnih znamk in njihovo reševanje pred uničenjem. Ponuditi jih želimo kupcem, ki jih bodo cenili in z največjim veseljem zaužili oz. uporabili.
Zakaj nastanejo viški?
Hiper-rast svetovnega
gospodarstva je povzročila hiper-odpadke. Nekateri izdelki
postanejo odpadki, še preden pridejo v stik s potrošnikom, čemur pravimo viški.
Razlogov za to je več. Ponudba izdelkov je na trgu večja od povpraševanja,
promocijski artikli so lahko namenjeni samo za določen dogodek ali obdobje, kljub
temu, da imajo rok trajanja veliko daljši, skladiščenje izdelkov je lahko dražje od
vrednosti izdelka, strah pred pomanjkanjem, itd.
Če želimo zaščititi planet, moramo zmanjšati količino odpadkov.
Odpadek je vsaka snov ali predmet, ki ga nekdo zavrže, namerava ali mora zavreči. Odpadki lahko pomenijo ogromno izgubo virov v obliki materialov in energije, obenem pa ima lahko ravnanje z njimi in njihovo odstranjevanje resne vplive na okolje. Vsaj 50 % svetovnih odpadkov predstavljajo industrijski odpadki, ki nastanejo v proizvodnih ali industrijskih postopkih.
milijonov ton odpadkov se letno ustvari v Evropi
ton odpadkov letno povprečno ustvari vsak Evropejec