Kontakt
Spletna trgovina / Reklamacije / Informacije o izdelkih.
Naslov za osebni prevzem naročil
PE MitaCesta krških žrtev 135c
8270 Krško
Delovni čas
Pon, sre, pet: 7.00 – 10.00 in 10.30 – 16.00
Tor, čet: 7.00 – 10.00 in 10.30 – 15.00
Pogosta vprašanja.
Ali lahko v naročilo dodam še nekaj izdelkov?
V naročilo ne moremo dodajati izdelkov. Lahko vam prekličemo naročilo in ga oddate ponovno z
manjkajočimi izdelki. Za preklic nam pišite na elektronski naslov [email protected].
Ali lahko pridem v Krško in nakupujem fizično pri vas?
Mita.si je samo spletna trgovina. Za željene izdelke morate oddati spletno naročilo.
Zakaj ne pošiljate pijače?
Gre za izdelke z visokim tveganjem razlitja. V izogib temu, pijače ne pošiljamo.
Zakaj so nekateri izdelki označeni smo za osebni prevzem?
Določene izdelke postavimo v rubriko osebni prevzem zaradi njihove velikosti, teže, težavnosti
pakiranja ali velike možnosti razlitja. V obdobju višjih temperatur so v tej rubriki tudi vsi
čokoladni
izdelki.
Zakaj dostavna služba GLS ne želi dostaviti paketa v paketomat?
Paketomat lahko sprejme določeno velikost paketa. V kolikor paket
presega velikost primerno za
paketomat, ga bo dostavljalec vrnil lokalno skladišče in ga v roku 3 dni ponovno vročil.
V naročilu sem izbrala osebni prevzem. Ali mi lahko vseeno pošljete paket?
Seveda, vaš paket lahko vseeno pošljemo. Vašemu znesku bomo dodali
strošek pošiljanja in strošek
plačila po povzetju v kolikor ste izbrali plačilo po povzetju. Pišite nam na elektronski naslov
[email protected] in uredimo dostavo.
Ali lahko plačam po predračunu?
Plačilo po predračunu ni mogoče.
Zakaj ne morem zaključiti naročila z plačilom po povzetju?
V kolikor imate v svoji zgodovini naročil ne prevzete pakete vam
nadalje onemogočimo plačilo po
povzetju.
Ali lahko prekličem naročilo?
V kolikor paket še ni odposlan lahko opravimo preklic naročila. Pišite
nam na [email protected]
Ali lahko spremenim naslov za dostavo?
V kolikor paket še ni odposlan lahko spremembo naslova za dostavo
opravimo mi. V nasprotnem
premeru lahko to uredite sami na povezavi, ki jo prejmete v SMS sporočilu od dostavne službe.
Zanima me kje dobim kodo za popust?
Kodo za popust uporabljamo samo za reševanje reklamacij.
Ali pakete pošiljate tudi v tujino?
Pošiljanje paketov v tujino ni mogoče.
Zakaj ne morem naročiti več kot 15 kosov kave?
Kava je najbolj priljubljen izdelek, z omejeno zalogo. Ker želimo vsaki
stranki omogočiti nakup smo
možnost nakupa omejili na 15 kosov za osebno/gospodinjsko rabo.