Kontakt

Spletna trgovina / Reklamacije / Informacije o izdelkih.

[email protected] 051 445 441

Dosegljivi smo od ponedeljka do petka od 7.00 – 15.00.

Naslov za osebni prevzem naročil

PE Mita
Cesta krških žrtev 135c
8270 Krško

Delovni čas

Pon, sre, pet: 7.00 – 10.00 in 10.30 – 16.00

Tor, čet: 7.00 – 10.00 in 10.30 – 15.00

Pogosta vprašanja.
Ali lahko v naročilo dodam še nekaj izdelkov?
V naročilo ne moremo dodajati izdelkov. Lahko vam prekličemo naročilo in ga oddate ponovno z manjkajočimi izdelki. Za preklic nam pišite na elektronski naslov [email protected].
Ali lahko pridem v Krško in nakupujem fizično pri vas?
Mita.si je samo spletna trgovina. Za željene izdelke morate oddati spletno naročilo.
Zakaj ne pošiljate pijače?
Gre za izdelke z visokim tveganjem razlitja. V izogib temu, pijače ne pošiljamo.
Zakaj so nekateri izdelki označeni smo za osebni prevzem?
Določene izdelke postavimo v rubriko osebni prevzem zaradi njihove velikosti, teže, težavnosti pakiranja ali velike možnosti razlitja. V obdobju višjih temperatur so v tej rubriki tudi vsi čokoladni izdelki.
Zakaj dostavna služba GLS ne želi dostaviti paketa v paketomat?
Paketomat lahko sprejme določeno velikost paketa. V kolikor paket presega velikost primerno za paketomat, ga bo dostavljalec vrnil lokalno skladišče in ga v roku 3 dni ponovno vročil.
V naročilu sem izbrala osebni prevzem. Ali mi lahko vseeno pošljete paket?
Seveda, vaš paket lahko vseeno pošljemo. Vašemu znesku bomo dodali strošek pošiljanja in strošek plačila po povzetju v kolikor ste izbrali plačilo po povzetju. Pišite nam na elektronski naslov [email protected] in uredimo dostavo.
Ali lahko plačam po predračunu?
Plačilo po predračunu ni mogoče.
Zakaj ne morem zaključiti naročila z plačilom po povzetju?
V kolikor imate v svoji zgodovini naročil ne prevzete pakete vam nadalje onemogočimo plačilo po povzetju.
Ali lahko prekličem naročilo?
V kolikor paket še ni odposlan lahko opravimo preklic naročila. Pišite nam na [email protected]
Ali lahko spremenim naslov za dostavo?
V kolikor paket še ni odposlan lahko spremembo naslova za dostavo opravimo mi. V nasprotnem premeru lahko to uredite sami na povezavi, ki jo prejmete v SMS sporočilu od dostavne službe.
Zanima me kje dobim kodo za popust?
Kodo za popust uporabljamo samo za reševanje reklamacij.
Ali pakete pošiljate tudi v tujino?
Pošiljanje paketov v tujino ni mogoče.
Zakaj ne morem naročiti več kot 15 kosov kave?
Kava je najbolj priljubljen izdelek, z omejeno zalogo. Ker želimo vsaki stranki omogočiti nakup smo možnost nakupa omejili na 15 kosov za osebno/gospodinjsko rabo.

Pošljite nam sporočilo.