Mita | Hanuta

Hanuta Riegel 172,5G

-45%

Izvirna cena je bila: 4,49 €.Trenutna cena je: 2,47 €.

Uporabno najmanj do:
25. 3. 2025
Država porekla:
Nemčija
Zaloga: 20+
Čas do zaključka prodaje:
24 dni 23 ur 22 min

181 na zalogi

Opis izdelka

Hrustljav vafel z lešnikovo-mlečnim nadevom prelit z mlečno čokolado in sesekljanimi lešniki Sestavine: Mlečna čokolada 29% (sladkor, kakavovo maslo, kakavova masa, posneto mleko v prahu, brezvodna mlečna maščoba, emulgator: lecitin (soja); vanilin) palmovo olje, sladkor, lešniki 12%, pšenična moka 10%, posneto mleko v prahu 5,5%, polnomastno mleko v prahu 4,5%, sirotka v prahu, manj masten kakav, pšenični škrob, emulgator: lecitin (soja), sol, vanilin, sredstvo za vzhajanje: natrijev hidrogenkarbonat. Skupne mlečne sestavine: 14,5%. Povprečna hranilna vrednost na 100g: Energijska vrednost: 2441kJ/586kcal Maščobe: 39,9g - od tega nasičene: 19,8g Ogljikovi hidrati: 48,2g - od tega sladkorji: 39,5g Beljakovine: 7,6g Sol: 0,267g Opozorila: Shranjujte v hladnem in suhem prostoru. Uporabno najmanj do datuma odtisnjenega na embalaži.

Podobni izdelki
MITA SHOP IMA EN SAM CILJ:
BREZ POSREDNIKOV, VISOKIH CEN, ZAVAJANJ. SAMO ORIGINALI IN UŽITEK NA "REPLAY".
EDINO, ČESAR NE MOREMO ZAGOTOVITI: STALNIH ZALOG IN ENAKIH POPUSTOV.

Zakaj smo drugačni?

Kot eden največjih kupcev proizvodnih viškov v Evropi lahko za kratek čas ponudimo izdelke priznanih blagovnih znamk po izredno nizkih cenah.

Preberi več
3 posebnosti spletne trgovine:
01 Omejen čas
Akcije so časovno omejene zaradi skladiščnih stroškov. Hitro prodajamo izdelke, da vam lahko ponudimo nizke cene in nove akcije, brez ustvarjanja presežkov.
02 Omejena zaloga
Zaloge in izdelki se stalno spreminjajo, ker so vezani na količino presežne ponudbe na trgu. Natančne ponudbe presežnih izdelkov ni moč predvideti, kar vodi v spremenljivo ponudbo v naši trgovini. Naš cilj je prodati vsak kos/izdelek, brez da bi šel kateri izmed njih na uničenje.
03 Nizke cene
Akcije so časovno omejene, ker se s skladiščenjem izdelkov povečujejo naši stroški. Le-ti zmanjšujejo profitabilnost končne prodaje oz. nam onemogočajo, da bi vam jih lahko prodali po tako zelo nizkih cenah, kot so na naši spletni trgovini. Zaradi manjšega skladišča želimo izdelke čim prej prodati in vam ponuditi nove super akcije. Veliko skladišče žal ni rešitev, saj se bo zaloga ponovno nabirala. S tem bo čas izdelkom potekel, kar pa pomeni, da bomo sami ustvarjali viške izdelkov.