Mita | Aquafresh

Aquafresh Senses Revitalising Eucalyptus 75Ml

-45%

Izvirna cena je bila: 3,99 €.Trenutna cena je: 2,19 €.

Uporabno najmanj do:
+3 mesece
Država porekla:
Poljska
Zaloga: 20+
Čas do zaključka prodaje:
+3 mesece

98 na zalogi

Opis izdelka

Zobna pasta s fluoridom za poživljajočo svežino z evkaliptusom, limeto in meto Sestavine: Aqua, Hydrated Silica, Sorbitol, Glycerin, Sodium Lauryl Sulfate, Aroma, Xanthan Gum, PEG-6, Sodium Fluoride, Alumina, Sodium Saccharin,
Carrageenan, Limonene, Citral, CI 74260, CI 74160, CI 77492. Vsebuje Sodium Fluoride 0,315% w/w (1450 ppm fluoride) Opozorila: Ščetkajte dvakrat dnevno, izognite se požiranju in izpljunite. Pri otrocih, starih do 6 let: da preprečite zaužitje, uporabite za grah zobne kreme pod nadzorovanim ščetkanjem. Pri vnosu fluora iz drugih virov se posvetujte s svojim zobozdravnikom ali zdravnikom. Pri otrocih starih od 3 do 6 let uporabite za grah zobne kreme; pri otrocih od 0 do 2 leti uporabite bris zobne kreme. Shranjujte nedosegljivo otrokom! Če se pojavi draženje, prenehajte z uporabo. Če se pojavi otekanje ust ali obraza, se čimprej posvetujte s svojim zobozdravnikom ali zdravnikom. Vsebuje natrijev fluorid 0,315% w/w (1450 ppm fluorida). Konci embalaže morajo biti zalepljeni, ne uporabljajte, če je pakiranje odprto. Rok uporabe je odtisnjen na bočni strani embalaže.

Podobni izdelki
MITA SHOP IMA EN SAM CILJ:
BREZ POSREDNIKOV, VISOKIH CEN, ZAVAJANJ. SAMO ORIGINALI IN UŽITEK NA "REPLAY".
EDINO, ČESAR NE MOREMO ZAGOTOVITI: STALNIH ZALOG IN ENAKIH POPUSTOV.

Zakaj smo drugačni?

Kot eden največjih kupcev proizvodnih viškov v Evropi lahko za kratek čas ponudimo izdelke priznanih blagovnih znamk po izredno nizkih cenah.

Preberi več
3 posebnosti spletne trgovine:
01 Omejen čas
Akcije so časovno omejene zaradi skladiščnih stroškov. Hitro prodajamo izdelke, da vam lahko ponudimo nizke cene in nove akcije, brez ustvarjanja presežkov.
02 Omejena zaloga
Zaloge in izdelki se stalno spreminjajo, ker so vezani na količino presežne ponudbe na trgu. Natančne ponudbe presežnih izdelkov ni moč predvideti, kar vodi v spremenljivo ponudbo v naši trgovini. Naš cilj je prodati vsak kos/izdelek, brez da bi šel kateri izmed njih na uničenje.
03 Nizke cene
Akcije so časovno omejene, ker se s skladiščenjem izdelkov povečujejo naši stroški. Le-ti zmanjšujejo profitabilnost končne prodaje oz. nam onemogočajo, da bi vam jih lahko prodali po tako zelo nizkih cenah, kot so na naši spletni trgovini. Zaradi manjšega skladišča želimo izdelke čim prej prodati in vam ponuditi nove super akcije. Veliko skladišče žal ni rešitev, saj se bo zaloga ponovno nabirala. S tem bo čas izdelkom potekel, kar pa pomeni, da bomo sami ustvarjali viške izdelkov.